Sir Mark Rylance joins the cast of 'Dunkirk'

The 2017 World War II thriller about the evacuation of British and Allied troops from Dunkirk beach.
User avatar
Posts: 2577
Joined: June 2016
Nice group of Mark Rylance photos - via @PAP4U

Image
Image
Image
Image

User avatar
Posts: 19094
Joined: June 2012
Location: stuck in 2020
He was so friendly, and it was great to work with him. He's gonna do a great job

User avatar
Posts: 8377
Joined: August 2012
Nomis wrote:He was so friendly, and it was great to work with him. He's gonna do a great job
did you manage to get some pics with cast members? just asking because I'm jelly :lol:

User avatar
Posts: 1407
Joined: July 2012
dormouse7 wrote:Nice photo of Mark in Weymouth harbor for the embarkation of the Moonstone
Image
What book is that?

User avatar
Posts: 19094
Joined: June 2012
Location: stuck in 2020
Ruth wrote:
Nomis wrote:He was so friendly, and it was great to work with him. He's gonna do a great job
did you manage to get some pics with cast members? just asking because I'm jelly :lol:
No they were very secretive. The moment you got there you had to hand over your phone. But I count myself lucky to be part of the production, let alone be an extra with the cast! It was an amazing experience

User avatar
Posts: 8377
Joined: August 2012
Nomis wrote:
Ruth wrote:
Nomis wrote:He was so friendly, and it was great to work with him. He's gonna do a great job
did you manage to get some pics with cast members? just asking because I'm jelly :lol:
No they were very secretive. The moment you got there you had to hand over your phone. But I count myself lucky to be part of the production, let alone be an extra with the cast! It was an amazing experience
ugh I kinda wanna hear more, but I know you won't tell me lol

User avatar
Posts: 19094
Joined: June 2012
Location: stuck in 2020
Sorry Ruth, I really can't

User avatar
Posts: 8377
Joined: August 2012
Nomis wrote:Sorry Ruth, I really can't
i knoooow. But I didn't mean the spoilers tho (i'm not into that stuff), more like the experience of just being on set, interactions and so on lol.

Posts: 3347
Joined: September 2013
Location: Copenhagen
It's quite incredible the status he has among other actors. I particular love when an actor like Gary Oldman is in awe of Rylance. Also, it´s pretty crazy that Spielberg has cast him in 4 movies in a row.

User avatar
Posts: 19094
Joined: June 2012
Location: stuck in 2020
He is a fantastic actor who commands the screen. I loved his work on Wolf Hall, check it out if you havent already

Post Reply