Terminator: Dark Fate (2019)

All non-Nolan related film, tv, and streaming discussions.
Post Reply
Posts: 3728
Joined: June 2011
For the first time since T2, I have high hopes for a new Terminator movie. I didn't see the last one. Hamilton, Cameron, Miller, Ahnold...I gotta be excited.

User avatar
Posts: 13859
Joined: May 2010
Location: Mumbai
{
If "James Cameron" == Director

Then "Excited.gif"

Else
{
execute shitposting()
}
}

User avatar
Posts: 3044
Joined: January 2015
Location: Poland
shauner111 wrote:For the first time since T2, I have high hopes for a new Terminator movie. I didn't see the last one. Hamilton, Cameron, Miller, Ahnold...I gotta be excited.
Genisys was also supposed to be a direct sequel to T2 with Arnold and Cameron's blessing. I still need to see a trailer for this.
CoolwhipSpecial wrote:They should bring back every actor who's ever been in a Terminator film and just Days of Future Past the shit out of this franchise.
I wish they got Bale as Connor back. My number one choice would have been Eddie Furlong but the way he's aged that doesn't make any sense and Bale is the other big name of this franchise, next to Biehn, Arnold, Patrick and Linda that could make me a bit more excited for this film. Since they want very young actors for leads then I assume it won't be for the role of Connor so this leaves a chance for somebody to come back to that role.
Ivan wrote:
CoolwhipSpecial wrote:They should bring back every actor who's ever been in a Terminator film and just Days of Future Past the shit out of this franchise.
Lena Headey fighting Emilia Clarke again?? hmm, don't think so...
"who's ever been in a Terminator FILM (...)" so no Lena :P

Overall, I have to get back to my previous post and I need to see the trailer. If they can get that Terminator visual aesthetic right, this might have promise.

I also just googled "Linda Hamilton 2017" aaaand... I'm really pleasantly surprised at how well she has aged. It's surprising she's not in more movies nowadays.
Last edited by Master Virgo on September 20th, 2017, 4:27 am, edited 2 times in total.
Reason: Double posting

User avatar
Forum Pro
Posts: 55541
Joined: May 2010
Location: Arrakis
Yeah whatever.
T2 forever baby. 8-)

User avatar
Oku
Posts: 3551
Joined: May 2012
Yay to Ms. Hamilton coming back!

But Mr. Miller as the director, I don't know...I did not enjoy Deadpool.

Oh well, I now know how Battle Angel Alita fans feel, I guess. (three '-ow's in a row :lol: )

User avatar
Posts: 13859
Joined: May 2010
Location: Mumbai
m4st4 wrote:Yeah whatever.
T2 forever baby. 8-)
best scene in franchise
Image

User avatar
Forum Pro
Posts: 55541
Joined: May 2010
Location: Arrakis
Knew it before the click. ;)

User avatar
Posts: 738
Joined: May 2010
Yeah, but Goyer is involved, so...
The duo assembled a writers room to hash out this new trilogy, with David S. Goyer (Man of Steel), Charles Eglee (Dark Angel), and Josh Friedman (The Sarah Connor Chronicles) taking part.
http://collider.com/terminator-6-linda- ... es-cameron

User avatar
Posts: 18872
Joined: June 2012
Location: stuck in 2020

User avatar
Posts: 13859
Joined: May 2010
Location: Mumbai
pls change thread title to unnecessary terminator sequel

Post Reply