Search found 18629 matches

by Nomis
Forum: Movies & TV
Topic: ⊃∪∩⪽ (2020)
Replies: 1234
Views: 143524

Re: ⊃∪∩⪽ (2020)

Brolin has also wrapped pickups. In other news, there is no news. There is no site for the movie, there is no announcement by either WB or Legendary There is nothing makes me sad @antovolk: PLS tell us if you know they pulled the classified trailer ?? I wouldn't be surprised at all if they attach Th...
by Nomis
Forum: Fun & Misc
Topic: Diary: A NolanFans Story
Replies: 8515
Views: 672546

Re: Diary: A NolanFans Story

bruh go midnight lol :batman:
by Nomis
Forum: Movies & TV
Topic: The Batman (2021)
Replies: 1814
Views: 176393

Re: The Batman (2021)

Oh that's nice.

They shot this on the Alexa LF and the mini LF. I don't know why but IMDb always lists 4K DI with modern films but that still doesn't happen that often. I hope they will with this though. Also, it's the first time a Batman film is being shot on digital.
by Nomis
Forum: Movies & TV
Topic: The Batman (2021)
Replies: 1814
Views: 176393

Re: The Batman (2021)

Image
I mean I know it's him but still, damn. He literally does not look like himself. At all. They changed all his features lol
by Nomis
Forum: Movies & TV
Topic: The Batman (2021)
Replies: 1814
Views: 176393

Re: The Batman (2021)

Pretty cool that Keoghan landed a part. Wouldn't have expected him to land the part of a cop, although JGL did so too in TDKR... :problem: :oops:
by Nomis
Forum: Movies & TV
Topic: ⊃∪∩⪽ (2020)
Replies: 1234
Views: 143524

Re: ⊃∪∩⪽ (2020)

These bumps are giving me anxiety :lol:

Tbh if they don't confirm it today I doubt we'll get it this week

Wasn't it stated somewhere that they don't want peoples first look to be bootlegs?
by Nomis
Forum: Movies & TV
Topic: Zack Snyder's Justice League (2021)
Replies: 134
Views: 5701

Re: Zack Snyder's Justice League (2021)

True, but I think that even despite it'll be largely the same in broad story strokes, we're still going to get an entirely different film. It looks different enough, gone are the horrendous lines and shots and CG (ok lol they obviously have not finished the CG yet but that's just common sense) and ...
by Nomis
Forum: Movies & TV
Topic: ⊃∪∩⪽ (2020)
Replies: 1234
Views: 143524

Re: ⊃∪∩⪽ (2020)

tell me about it