Diary: A NolanFans Story

A place for forum games and interesting thread ideas.
Posts: 7140
Joined: August 2012
Artemis wrote:
June 30th, 2019, 12:16 pm
Ruth wrote:
June 30th, 2019, 12:15 pm
Artemis wrote:
June 30th, 2019, 12:12 pm


Only if I don't have to touch Allstar's hand. I don't want mean people cooties :P
you can touch my hands. everybody can touch my hands! except for dicaprio.
Which old actor with a beer belly should we scam now since DiCaprio is off limits now?
why limit ourselves to actors only?

Posts: 7665
Joined: August 2009
Shit u right

Posts: 7140
Joined: August 2012
Artemis wrote:
June 30th, 2019, 12:19 pm
Shit u right
you can’t say truth without saying ruth so

Posts: 13176
Joined: May 2010
Location: Mumbai
Ruth wrote:
June 30th, 2019, 12:18 pm
Artemis wrote:
June 30th, 2019, 12:16 pm
Which old actor with a beer belly should we scam now since DiCaprio is off limits now?
why limit ourselves to actors only?
tbf old actors are in better physical shape than old businessmen or athletes so physical stuff won't be yucky... i guess? :think:

Posts: 7665
Joined: August 2009
Going to Portland, OR for 4th of July weekend to hang out with my college friend.

So far this year I have been to:
Austin
Dallas
Chicago
Luddington, Michigan
Mackinoc Island

Still not sure about what I'm gonna do for my birthday but the traveling and cool stuff I've done so far this year is enough tbh lol.

No I'm not delusionally ranting I actually did all this.

Posts: 10401
Joined: January 2011
Location: Waiting for an uber
Hold on. You are turning 25? fuck I'm old yo.

Posts: 7665
Joined: August 2009
the_red_ninja wrote:
June 30th, 2019, 5:29 pm
Hold on. You are turning 25? fuck I'm old yo.
How old are you?

Posts: 13176
Joined: May 2010
Location: Mumbai
Artemis wrote:
June 30th, 2019, 5:36 pm
the_red_ninja wrote:
June 30th, 2019, 5:29 pm
Hold on. You are turning 25? fuck I'm old yo.
How old are you?
42

Artemis wrote:
June 30th, 2019, 5:36 pm
the_red_ninja wrote:
June 30th, 2019, 5:29 pm
Hold on. You are turning 25? fuck I'm old yo.
How old are you?
i'm not even gonna post the video yall should know my chess moves by now

Posts: 2462
Joined: January 2011
the_red_ninja wrote:
June 30th, 2019, 5:29 pm
Hold on. You are turning 25? fuck I'm old yo.
We're surrounded by kids yo

Post Reply