Search found 11408 matches

by Peace
April 13th, 2018, 8:58 pm
Forum: Forum Fun
Topic: Diary: A NolanFans Story
Replies: 6649
Views: 411162

Re: Diary: A NolanFans Story

Cilogy wrote:
April 13th, 2018, 6:51 pm
Peace wrote:
April 13th, 2018, 5:45 pm
Cilogy wrote:
April 13th, 2018, 3:01 pm
I kinda genuinely enjoy everyone on the forum, and I'm confident you all enjoy me too.

Even prince.



sup babe, how you livin?
Better lol

You?
well I'm still here so
Haha
by Peace
April 13th, 2018, 8:58 pm
Forum: Forum Fun
Topic: Diary: A NolanFans Story
Replies: 6649
Views: 411162

Re: Diary: A NolanFans Story

Law wrote:
April 13th, 2018, 6:54 pm
Allstar wrote:
April 13th, 2018, 6:00 pm
Regardless how people feel about me, I like most people here. Decent and usually fair individuals. Usually able to take a joke as well which is important.
You're still a pathetic fanbot
Omg this shit is still happening wtf
by Peace
April 13th, 2018, 5:45 pm
Forum: Forum Fun
Topic: Diary: A NolanFans Story
Replies: 6649
Views: 411162

Re: Diary: A NolanFans Story

Cilogy wrote:
April 13th, 2018, 3:01 pm
I kinda genuinely enjoy everyone on the forum, and I'm confident you all enjoy me too.

Even prince.
Peace wrote:
April 13th, 2018, 2:07 pm
I will forever miss Talli and his back and forth Joker and Bane impersonation
sup babe, how you livin?
Better lol

You?
by Peace
April 13th, 2018, 2:14 pm
Forum: World Affairs & Philosophy
Topic: Quotes of Wisdom
Replies: 105
Views: 14212

Re: Quotes of Wisdom

You never want a girl sitting around with problems

-My dad
by Peace
April 13th, 2018, 2:07 pm
Forum: Forum Fun
Topic: Diary: A NolanFans Story
Replies: 6649
Views: 411162

Re: Diary: A NolanFans Story

I will forever miss Talli and his back and forth Joker and Bane impersonation
by Peace
April 13th, 2018, 2:06 pm
Forum: Forum Fun
Topic: Diary: A NolanFans Story
Replies: 6649
Views: 411162

Re: Diary: A NolanFans Story

Seems like nothing has changed here lol
by Peace
April 13th, 2018, 2:05 pm
Forum: Entertainment
Topic: Favorite Cinematography?
Replies: 520
Views: 36876

Re: Favorite Cinematography?

I was watching Sacario the other day and that scene at dusk still gives me goosebumps
by Peace
August 5th, 2017, 10:26 pm
Forum: Entertainment
Topic: Detroit (2017)
Replies: 143
Views: 11649

Re: Detroit (2017)

What I saw what great, but the style of filming made me sick and I straight up barfed. Lol
by Peace
April 19th, 2017, 12:19 am
Forum: Entertainment
Topic: Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Replies: 2931
Views: 143892

Re: Rogue One: A Star Wars Story (2016)

I watched this and... Idk it couldn't hold my attention. Like I gave zero fucks. Someone needed to be there with a hammer, and hit me every time I stopped paying attention. Maybe then I could have told you wtf happened during the film. I blame the film for my horrible attention span. Something was o...
by Peace
January 19th, 2017, 10:22 pm
Forum: Entertainment
Topic: Last Film You Watched? VI
Replies: 3255
Views: 262763

Re: Last Film You Watched? VI

The Imitation Game I mean it's Oscar bait through and through, and predictable to a T, and really feels like it pulls out every cinematic standby in the fucking book, it's like Movie Cliche: The Movie but fuck man Cumberbatch is just excellent, and it pulls on the heartstrings just right Alex Lawth...