Search found 6875 matches

by Ruth
Today, 12:53 pm
Forum: Entertainment
Topic: What Was the Last Episode of TV You Watched
Replies: 1000
Views: 48756

Re: What Was the Last Episode of TV You Watched

Okay, so I haven’t yet started The Leftovers (I’ll probably jump to it before the weekend), but I am on episode 6 of Rome. All I got to say atm is that I love James Purefoy as Mark Antony and his sass :lol:
by Ruth
Today, 12:29 pm
Forum: Forum Fun
Topic: Hollywood Crushes III: Crush Harder
Replies: 476
Views: 55867

Re: Hollywood Crushes III: Crush Harder

She did a written step by step tutorial when she had a sponsorship with Revlon I think. But yeah, I'd like to see her have a YouTube channel. She also has the right personality for it too. She comes across as very sweet and kind and her screen presence is great. I’d love to see what sort of product...
by Ruth
Today, 12:11 pm
Forum: Forum Fun
Topic: Hollywood Crushes III: Crush Harder
Replies: 476
Views: 55867

Re: Hollywood Crushes III: Crush Harder

Image
i kind of wish zendaya created a makeup youtube channel because i heard she sometimes does her own makeup, and uploaded eye makeup looks. our eye shape is not too dissimilar (or i’m going blind), and her makeup is always banger
by Ruth
Yesterday, 7:55 pm
Forum: Entertainment
Topic: HBO's Euphoria
Replies: 8
Views: 837

Re: HBO's Euphoria

i was not interested in this series but spontaneously decided to check the pilot out. it looks to be well made/produced but god, “self-important” is the accurate word for this i don’t know if i’m already too old for this, but so far there’s nothing of substance showing through. i mean Rue (aww i sel...
by Ruth
June 16th, 2019, 7:12 pm
Forum: Tenet
Topic: Tenet - General Information/Discussion/Speculation
Replies: 2278
Views: 212783

Re: Tenet - General Information/Discussion/Speculation

Snaiper, it’s what I meant when I said Tallinn was not a “metropolis” - by all means, it’s the heart of the country, it’s grown and become busy, but the infrastructure is just obviously not even comparable to the massive other cities/capitals of Europe, let alone to the US. Closing down a main road ...
by Ruth
June 16th, 2019, 1:39 pm
Forum: Entertainment
Topic: Nightmare Alley (TBD)
Replies: 46
Views: 1904

Re: Nightmare Alley (TBD)

tbh Three Kings was great

but it’s irrelevant to compare Russell to del Toro, they’re not similar in the slightest
by Ruth
June 16th, 2019, 8:15 am
Forum: Tenet
Topic: Tenet - General Information/Discussion/Speculation
Replies: 2278
Views: 212783

Re: Tenet - General Information/Discussion/Speculation

It’s just so bizarre to see such a big production not have this sort of stuff planned to a t in advance. I wonder how much of this issue arose from a possible belief that a small country looking to attract big shot productions would probably want to cater to their every whim so they didn’t plan this...
by Ruth
June 14th, 2019, 3:11 pm
Forum: Entertainment
Topic: Last Film You Watched? VI
Replies: 3197
Views: 247380

Re: Last Film You Watched? VI

lol guys virgo won’t tell any of you. he’s a mod and he has to keep certain things private.

i had the person dm me from their two accounts.
by Ruth
June 14th, 2019, 2:35 pm
Forum: Entertainment
Topic: Last Film You Watched? VI
Replies: 3197
Views: 247380

Re: Last Film You Watched? VI

lmao well played my dude.

edit: how could i not notice, not even once
by Ruth
June 14th, 2019, 12:39 pm
Forum: Entertainment
Topic: Last Film You Watched? VI
Replies: 3197
Views: 247380

Re: Last Film You Watched? VI

Artemis wrote:
June 14th, 2019, 12:11 pm
Ruth wrote:
June 14th, 2019, 12:02 pm
Nistopher Colon wrote:
June 14th, 2019, 11:58 am
you're welcome
pm me and tell me who you are i swear i won’t tell anyone lmao
I'm like pretty sure it's Cil
that’s where i’d bet my money on too, but certain stuff sounds a bit unlike him too lmao i can’t exactly pinpoint it so idk