Search found 64 matches

by eescorpius
October 5th, 2017, 3:39 pm
Forum: Future Projects
Topic: Nolan's Next Film
Replies: 912
Views: 195171

Re: Nolan's next film after Dunkirk

sebal24 wrote:He should explore multiple personality disorder.
ie Cusack's "Identity (2003)", McAvoy Split (2016)... but with a Nolan touch.
I like this idea.
by eescorpius
June 14th, 2016, 4:32 pm
Forum: Dunkirk
Topic: Box Office
Replies: 1343
Views: 226936

Re: Box Office

Lol I am neutral about the casting. I trust Nolan.
by eescorpius
June 8th, 2016, 7:52 pm
Forum: Dunkirk
Topic: Casting Speculation/Discussion
Replies: 412
Views: 57299

Re: Casting Speculation/Discussion

Chrolan wrote:Michael Caine will narrate.
OMG IF THIS IS TRUE :shock:
by eescorpius
June 6th, 2016, 12:07 pm
Forum: Dunkirk
Topic: Casting Speculation/Discussion
Replies: 412
Views: 57299

Re: Casting Speculation/Discussion

Cilogy wrote:I'm honestly kinda worried Caine won't be in this.

Maybe Nolan misplaced the key to his cage or something.
I am not giving up hope.
by eescorpius
June 6th, 2016, 12:06 pm
Forum: Dunkirk
Topic: Box Office
Replies: 1343
Views: 226936

Re: Box Office

Neither of those are considered misfires when you consider the factors and expectations surrounding the films. Almost no one in the general public gave as much a shit about Batman anymore when Batman Begins came around due to the sour taste left in their mouths from the previous installment. Combin...
by eescorpius
May 27th, 2016, 10:23 pm
Forum: Dunkirk
Topic: Set Photos/Videos (Potential Spoilers)
Replies: 1122
Views: 175167

Re: Set Photos/Videos

I'm really not excited about this at all. Not sure how another WW2 movie is a good thing or even an entertaining thing. But Nolan doing IMAX is always worth it, even just for the viewing pleasure. Still not very excited; his last two were underwhelming at best. Of course you have every right to be ...
by eescorpius
May 23rd, 2016, 1:26 pm
Forum: Dunkirk
Topic: Set Photos/Videos (Potential Spoilers)
Replies: 1122
Views: 175167

Re: Set Photos/Videos

This guy on Twitter, are posting everything and anything from Dunkirk's set. Many people I know are complaining that it's spoiling the shit out of movie. If I was Nolan, I would shut the fuck down his account. I didn't follow the development process of the previous movies so closely but did we ever...
by eescorpius
May 23rd, 2016, 1:22 pm
Forum: Dunkirk
Topic: Dunkirk General Information/Discussion
Replies: 8037
Views: 894455

Re: Dunkirk General Information (2017)

I am still hoping for MyCocaine :(
by eescorpius
May 19th, 2016, 9:32 pm
Forum: Dunkirk
Topic: Dunkirk General Information/Discussion
Replies: 8037
Views: 894455

Re: Dunkirk General Information (2017)

If I was there waiting with those fangirls, while everyone's going crazy about Harry, I'd probably be the only one fangirling about Nolan :lol:
by eescorpius
May 11th, 2016, 5:08 pm
Forum: Dunkirk
Topic: Teaser/Trailer#1
Replies: 1355
Views: 163105

Re: Teaser/Trailer#1

DoubleD wrote:This will be Nolan's most secretive film yet. We get nothing until the film releases.
Revisiting this post a year later. That won't happen now that we have Harry's fans updating us on every move hahaha.